Olyan jelentős változások küszöbén állunk, mint amilyeneket a GDPR és az Apple iOS 14.5 hozott, és az adatvédelem már nem csupán egy divatos kifejezés, hanem alapvető elv, amely formálja működési stratégiáinkat – írja az iab.
Az egyre szigorúbb adatvédelmi törvények, és technológiai fejlesztések láthatók, mint amilyen az Apple alkalmazás nyomkövetési átláthatósági kerete, ami kihívást jelent a vállalkozások számára, hogy korlátozottabb hozzáférésük legyen a fogyasztói adatokhoz. Ez a koncepció alapvetően átformálja az eddigi adatvezérelt stratégiákat, hangsúlyt fektetve az ellenállóbb és innovatívabb adatgyűjtési és elemzési megközelítésekre. A vállalatokat ez arra kényszeríti, hogy az adatvédelmi tudatosság felé induljanak. A folyamatos fejlődés azt hozza magával, hogy az alkalmazkodás már elengedhetetlen azoknak a vállalkozásoknak, amelyek versenyképesek akarnak maradni és meg kívánják őrizni a fogyasztói bizalmat egy, az adatvédelmet középpontba helyező világban.
A jövőben ez a kihívás is jelen lesz a vállalkozók életében. Az adatvédelem egyre fontosabbá válik a felhasználók védelme érdekében.
Sign&Display magazin