Az Aldi csomagolás-újrahasznosításban is versenybe száll

Az Aldi saját márkás gyógyszereire vonatkozóan tesztel egy buborékcsomagolás-újrahasznosítási rendszert – írja a Packaging Europe.  

A koncepciót a brit szupermarketekben próbálták ki. Az eljárás során az Aldiban vásárlók arra kaptak lehetőséget, hogy az üres buborékcsomagolásokat Freepost címkével ellátva visszaküldjék a Royal Mail hálózatának segítségével – a teszt során minden vásárló havonta legfeljebb két ilyen borítékot adhatott fel. 

Az Aldi partnere, a TerraCycle ezután a műanyagot és az alumíniumot új termékek – többek között csavarok és műanyag kültéri bútorok – előállításához szükséges újrahasznosított nyersanyaggá alakítja át. 

A kísérlet által azt mérték fel, hogy a vásárlók mennyire motiváltak a buborékcsomagolások újrahasznosítására. 

„A buborékcsomagolás olyan hulladékot képez, amelyet jelenleg nem lehet a szeméttelepen újrahasznosítani, ehelyett az általános hulladékba kerül, ezért teljes mértékben támogatjuk ezt a kísérletet” – mondta Adam Herriott, a WRAP vezető szakértője. 

Print&Packtech 

- Hirdetés -