A csomagolás jelentősége felértékelődik: ilyen volt a párizsi Packaging Week

A Paris Packaging Week a világ vezető csomagolóipari rendezvényei közé tartozik. A januári eseményen a szépségápolás, luxus, élelmiszer és aeroszol innovációk köré szervezték a tematikáját.

Az Easyfairs által szervezett esemény négy nagy kiállítást tartalmazott: PCD a szépségápolás terén, PLD a prémium italoknak, ADF az aeroszoloknak és adagolórendszereknek, valamint az új Packaging Première a luxustermékeknek. Az eseményen rekordszámú, több mint 12 000 résztvevőt számoltak, ami 30 százalékos növekedést jelentett az előző rendezvényekhez képest. E kiállítás célja az inspiráció, a networking és az innovációk bemutatása.

A luxustermékeknek szentelt Packaging Première érkezése fokozott érdeklődést váltott ki, és nagy neveket vonzott az eseményre. A rendezvényen részt vevő több mint 2500 márka között olyan nagy brandek is szerepeltek, mint az LVMH, L’Oréal, Chanel és Gucci. A célok között szerepelt a jövőbeli partnerek megtalálása, az inspiráció nyújtása, a legújabb innovációk felfedezése és az előadásokon való részvétel. A Paris Packaging Week a csomagolási innováció életre keltésével és a jövőbeli trendek megvitatásával valóságos képet adott a csomagolás jövőjéről az aeroszol-, szépség-, luxus- és italpiacokon.

Sign&Display

- Hirdetés -