Dobd fel a terméked értékét egyetlen QR-kód segítségével

Bővíthető a csomagolás kommunikációs skálája. Ezeket a tippeket gyűjtötte össze a Packaging Digest a QR-kódok hatékony használatához. A kevesebb több elve a csomagolóiparban is igaznak bizonyul. A minimalizmus iránti törekvés folytatódik, ahogy a márkák egyszerűsíteni kívánják terveiket, csökkentve ezzel a zajt, hogy a vásárlók a lényegre, a termékinformációra tudjanak koncentrálni.

Az okos csomagolás QR-kód által valósul meg, mivel a technológia nem korlátozza a márkákat abban, mit oszthatnak meg az ügyfelekkel. Egy kis, egyszerű motívum a fogyasztókat olyan tartalomkapuhoz irányítja, amely a csomagolásban nem férne el, beleértve a további termékadatokat, használati utasításokat, fenntarthatósági kezdeményezéseket, véleményeket és interaktív élményeket.

A termékinformációk kapujaként a QR-kódok használatának ezen hét ötlete a legnépszerűbb okok közé tartozik a csomagoláson való megjelenítésükre: termékértékelés, hogyan-készíts videók, fenntarthatósági információk, a termék hitelessége, interaktív élmények, közösségi média és újracélzás.

A márkáknak hozzáférhetővé kell tenniük a részletes információkat az ügyfelek számára, mivel a vásárlók 87 százaléka használja okostelefonját a termékinformációk kutatására a boltokban. A QR-kódok stratégiai megoldásként jelentek meg, végtelen mennyiségű információt kínálva egy pici helyen és egy egyszerű szkenneléssel.

Print&Packtech