A „greenwashing” komoly veszélyt jelent a papír- és nyomdaiparra még az Egyesült Királyságban is, évente 22,4 millió font értékű veszteséget okoz. A Two Sides kampánya sikeresen szállt szembe több mint 750 vállalattal, amelyek megtévesztő környezetvédelmi állításokat tettek a papír- és nyomdaiparról. A „greenwashing” elleni küzdelem kulcsfontosságú az iparág kiváló környezeti teljesítményének elismerése és a munkahelyek megőrzése érdekében.
A „greenwashing” hatásának mérése során a Two Sides és a Censuswide fogyasztói kutatást végeztek, amely rávilágított a fogyasztói magatartásra és a „greenwashing” pénzügyi hatásaira az iparágra vonatkozóan. A kutatás szerint a fogyasztók 67 százaléka érti, hogy a digitális számlákra való átállás költségmegtakarítási szándékkal történik, és 76 százalékuk szeretné, ha választhatnának a digitális és a papíralapú kommunikáció között.
A Two Sides kampánya évente több mint 209 millió „greenwashing” tartalmú üzenet megjelenését akadályozza meg az Egyesült Királyságban, ezzel megőrizve a papír, nyomtatás és postázás értékét.
Print&Packtech